Το άπαχο κόκκινο κρέας μπορεί να καταναλωθεί ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής

Το άπαχο κόκκινο κρέας μπορεί να καταναλωθεί ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής

Το άπαχο κόκκινο κρέας μπορεί να καταναλωθεί ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής

Αν και το κόκκινο κρέας έχει κακή φήμη, οι ερευνητές λένε ότι είναι δυνατόν να το απολαύσετε ως μέρος μιας καλά ισορροπημένης διατροφής.

Μια ομάδα από το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών υποστηρίζει ότι όσοι ακολουθούν μια μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορούν επίσης να καταναλώνουν μικρές ποσότητες άπαχου βοείου κρέατος χωρίς να βλάπτουν την καρδιά τους.

Μάλιστα, βρήκαν στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η εφαρμογή αυτής της προσέγγισης μπορεί στην πραγματικότητα να βοηθήσει στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για την ανάπτυξη καρδιακών παθήσεων, όπως η υψηλή χοληστερόλη.

Η Δρ Jennifer Fleming, επίκουρη καθηγήτρια διατροφής στο Penn State, δήλωσε: “Όταν δημιουργείτε μια υγιεινή διατροφή βασισμένη σε φρούτα, λαχανικά και άλλα φυτικά τρόφιμα, υπάρχουν περιθώρια για μέτριες ποσότητες άλλων τροφίμων όπως το άπαχο βόειο κρέας.

Υπάρχουν ακόμα σημαντικά θρεπτικά συστατικά στο βόειο κρέας από τα οποία μπορείτε να επωφεληθείτε τρώγοντας άπαχα κομμάτια όπως το φιλέτο”.

Προηγούμενη έρευνα έχει δείξει μια σχέση μεταξύ της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος και ενός αυξημένου κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων. Αλλά αυτό που δεν έχει καταστεί σαφές στο παρελθόν, είναι εάν τη βλάβη προκαλεί το κόκκινο κρέας ή η συνολική διατροφή και ο τρόπος ζωής που έχει ένα άτομο παράλληλα με τις συνήθειες κατανάλωσης κρέατος.

Συνδυασμός μεσογειακής διατροφής με κόκκινο κρέας

Ο επικεφαλής ερευνητής Δρ David Baer, από το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, δήλωσε: “Αυτή η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της συμπερίληψης του άπαχου βοείου κρέατος σε ένα μεσογειακό διατροφικό πρότυπο που μπορεί να αποφέρει οφέλη για υγιή καρδιά”.

“Η μεσογειακή διατροφή είναι παραδοσιακά χαμηλή σε κόκκινο κρέας”, δήλωσε ο Fleming. “Όμως, γνωρίζοντας ότι πολλοί Αμερικανοί απολαμβάνουν κόκκινο κρέας, θέλαμε να εξετάσουμε πώς ο συνδυασμός άπαχου βοείου κρέατος με τη μεσογειακή διατροφή θα επηρεάσει τους δείκτες καρδιαγγειακού κινδύνου”.

Στη δοκιμή συμμετείχαν 59 άτομα που κλήθηκαν να δοκιμάσουν μια διαφορετική διατροφή για ανάλυση. Τρεις από τις τέσσερις διατροφές περιείχαν διαφορετικές ποσότητες άπαχου ή επιπλέον άπαχου βοείου κρέατος και και οι τρεις περίοδοι μεσογειακής διατροφής περιλάμβαναν ελαιόλαδο και τρεις έως έξι μερίδες φρούτων και έξι ή περισσότερες μερίδες λαχανικών την ημέρα.

Ο Δρ Fleming είπε: “Η μελέτη μας βοήθησε να δείξουμε τα οφέλη που σχετίζονται με ένα υγιές μεσογειακό διατροφικό πρότυπο που ενσωματώνει την ισορροπία, την ποικιλία και τη συμπερίληψη πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά συστατικών, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν χαμηλές έως μέτριες ποσότητες άπαχου βοείου κρέατος”.
Τα ευρήματα της μελέτης έχουν δημοσιευτεί στο American Journal of Clinical Nutrition.

Με πληροφορίες από diabetes.co.uk

Σχετικά άρθρα

Μάθε πρώτος τα τελευταία νεα

Κάνε Subscribe στο newsletter μας

Θα λαμβάνεις δύο newsletter κάθε μήνα. Απεγγράψου όποια στιγμή θες εσύ. 

Μάθε πρώτος τα τελευταία νεα

Κάνε Subscribe στο newsletter μας

Θα λαμβάνεις δύο newsletter κάθε μήνα. Απεγγράψου όποια στιγμή θες εσύ. 

Skip to content