Δύο φλυτζάνια τσάι την ημέρα βοηθούν στη μακροζωΐα

Δύο φλυτζάνια τσάι την ημέρα βοηθούν στη μακροζωΐα

Δύο φλυτζάνια τσάι την ημέρα βοηθούν στη μακροζωΐα

Διορθώνοντας την διατροφή σας, ρυθμίζετε τα επίπεδα του σακχάρου σας και βελτιώνετε την ζωή σας. Η Δρ. Αλεξάνδρα Γεωργίου είναι έτοιμη να απαντήσει σε κάθε απορία σας και να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να ρυθμίσετε τις τιμές του σακχάρου σας.

Το τσάι σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου στους πολίτες του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με μελέτη ερευνητών του Αμερικανικού Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου.

Περίπου μισό εκατομμύριο συμμετέχοντες, ηλικίας 40 έως 69 ετών, συμμετείχαν στην αρχική έρευνα βάσει ερωτηματολογίου που ξεκίνησε το 2006 και ολοκληρώθηκε το 2010. Η παρακολούθηση 11 χρόνια αργότερα χρησιμοποίησε πληροφορίες θανάτου από την Εθνική Υπηρεσία Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου μαζί με τα αρχικά δεδομένα στη UK Biobank.

Ενώ η προηγούμενη έρευνα σχετικά με την πρόσληψη τσαγιού και τα οφέλη θνησιμότητας είχε επικεντρωθεί στους ασιατικούς πληθυσμούς – που πίνουν κυρίως πράσινο τσάι – αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες μελέτες που διερευνούν το μαύρο τσάι και τη θνησιμότητα.

Δύο ή και παραπάνω φλιτζάνια τσάι και μείωση της θνησιμότητας

Το 85% των ατόμων που συμμετείχαν κατανάλωναν σε τακτική βάση τσάι, με το 89% από αυτούς να λέγεται ότι έπιναν μαύρο τσάι. Σε σύγκριση με εκείνους που ανέφεραν ότι δεν έπιναν τσάι, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν τουλάχιστον δύο ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα είχαν 9 έως 13% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Η υψηλότερη κατανάλωση συσχετίστηκε επίσης με μειωμένο κίνδυνο θανάτου λόγω καρδιαγγειακής νόσου, ισχαιμικής καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού.

Ο τρόπος παρασκευής του τσαγιού, όπως με γάλα ή ζάχαρη, και η προτιμώμενη θερμοκρασία κατανάλωσης έδειξε μικρή διαφορά στα αποτελέσματα, όπως και ο ρυθμός με τον οποίο το άτομο μεταβολίζει την καφεΐνη.

Ο Fernando Rodríguez Artalejo, καθηγητής προληπτικής ιατρικής και δημόσιας υγείας στο Αυτόνομο Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης, δήλωσε: “Αυτό το άρθρο δείχνει ότι η τακτική κατανάλωση μαύρου τσαγιού σχετίζεται με μέτρια μείωση της συνολικής και, ιδιαίτερα, της θνησιμότητας από καρδιαγγειακά νοσήματα σε διάστημα 10 ετών.

Θα πρέπει να γίνονται μελέτες με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις της κατανάλωσης τσαγιού με την πάροδο του χρόνου και να συγκρίνεται η θνησιμότητα όσων δεν καταναλώνουν τσάι σε συνεχή βάση με εκείνων που άρχισαν να καταναλώνουν ή αύξησαν την κατανάλωσή τους με την πάροδο του χρόνου, καθώς και εκείνων που έχουν καταναλώσει πίνοντας τσάι για χρόνια”.
Αυτή η μελέτη δημοσιεύθηκε αρχικά στο Annals of Internal Medicine.

Με πληροφορίες από diabetes.co.uk

Σχετικά άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο