5 απλά βήματα για την προετοιμασία γευμάτων

5 απλά βήματα για την προετοιμασία γευμάτων

5 απλά βήματα για την προετοιμασία γευμάτων

Η προετοιμασία γευμάτων δεν πρέπει να είναι περίπλοκη ή κουραστική. Μπορείτε να αγοράσετε τα κρέατα, τα ψάρια, τα λαχανικά και τα φρούτα σας σε ποσότητες και ετοιμάζοντας μερικά διαφορετικά γεύματα από το καθένα, θα έχετε έτοιμες υγιεινές επιλογές. Ο στόχος γευμάτων που να γνωρίζετε την ακριβή ποσότητα λίπους, πρωτεϊνών, υδατανθράκων είναι εφικτός.

  1. Κάνε μία λίστα

Σκεφτείτε τι εσείς και η οικογένειά σας θα θέλατε να φάτε για την εβδομάδα και ζητήστε και τη συμβολή τους. Κάντε μια λίστα με μερικές διαφορετικές επιλογές γεύματος για κάθε πηγή πρωτεΐνης. Σκεφτείτε, επίσης, σάλτσες, τυριά και μπαχαρικά που θα χρειαστείτε. Ενα βασικό υλικό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικά γεύματα. Για παράδειγμα, το κοτόπουλο που θα μπει σαλάτα στο μεσημεριανό μπορεί να γίνει και πιάτο με λαχανικά για δείπνο.

  1. Αγοράστε χύμα σε ποσότητες

Οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν αμέσως μετά τη δουλειά τι γεύμα να φτιάξουν. Η χρήση των ίδιων κρεάτων, ψαριών και λαχανικών για πολλά γεύματα όλη την εβδομάδα θα σας επιτρέψει να αγοράσετε χύμα και να εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα. Ρίξτε μια ματιά σε αγορές χονδρικής και βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τις τοπικές αλυσίδες παντοπωλείων για τις πωλήσεις της εβδομάδας.

3. Αφιερώστε το χρόνο

Αν και μπορεί να είναι χρονοβόρο να αφιερώσετε ένα μέρος της ημέρας σας στην προετοιμασία αρκετών γευμάτων για την εβδομάδα, η εναλλακτική λύση είναι να το κάνετε κάθε μέρα και αυτό περιλαμβάνει τόσο το μαγείρεμα όσο και την τακτοποίηση της κουζίνας και πλύσιμο των σκευών μετά.

  1. Μετρήστε τις μακροεντολές

Το να γνωρίζετε ακριβώς πόσες μακροεντολές έχετε σε κάθε γεύμα μπορεί να κάνει την απώλεια βάρους και τη διαχείριση του διαβήτη πολύ πιο εύκολη. Έχετε μια κλίμακα πρακτική και ζυγίστε κάθε μερίδα ανάλογα. Αν σας αρέσει να χρησιμοποιείτε εφαρμογές όπως για να παρακολουθείτε τις μακροεντολές σας, τότε η προετοιμασία γευμάτων είναι πιθανό να κάνει τη διατροφή σας πιο εύκολη. Βεβαιωθείτε ότι ζυγίζετε κάθε μεμονωμένη μερίδα κάθε φαγητού στο γεύμα και σημειώστε το έτσι ώστε να μπορείτε άμεσα να ανατρέξετε.

  1. Αποθηκεύστε / παγώστε και ετικέτα

Εάν προετοιμάζετε γεύματα για τις επόμενες εβδομάδες, φροντίστε να έχετε σακούλες κατάψυξης με ετικέτες, ώστε να μπορείτε εύκολα να αναγράψετε επάνω τι περιέχουν. Και αν προετοιμάζετε για την εβδομάδα, μπορείτε να βάλετε κάθε γεύμα σε δοχεία μεμονωμένης μερίδας με ετικέτα, ώστε να μπορείτε να πάρετε εύκολα ένα υγιεινό γεύμα ανά πάσα στιγμή.

Με πληροφορίες από diabetes daily

Σχετικά άρθρα

Μάθε πρώτος τα τελευταία νεα

Κάνε Subscribe στο newsletter μας

Θα λαμβάνεις δύο newsletter κάθε μήνα. Απεγγράψου όποια στιγμή θες εσύ. 

Μάθε πρώτος τα τελευταία νεα

Κάνε Subscribe στο newsletter μας

Θα λαμβάνεις δύο newsletter κάθε μήνα. Απεγγράψου όποια στιγμή θες εσύ. 

Skip to content