Ρύθμισε το σάκχαρό σου

Δρ. Αλεξάνδρα Γεωργίου

Δρ. Αλεξάνδρα Γεωργίου

Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος
MSc, PhD Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Ο diavitismou.gr αποκτάει πλέον πρόσωπο και συνεργάζεται με την Δρ. Αλεξάνδρα Γεωργίου για να σας παρέχουν συμβουλές και ειδικά διαιτολόγια.

Ρύθμισε το σάκχαρό σου, ρύθμισε την υγεία σου. 👇

To ραντεβού περιλαμβάνει:

  1. Λήψη πλήρους ιατρικού ιστορικού με συναξιολόγηση όλων των σχετικών εργαστηριακών δεικτών (σάκχαρο νηστείας, γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη κα.) ✔️
  2. Λήψη διατροφολογικού ιστορικού και αξιολόγηση των διατροφικών συνηθειών σε σύγκριση με τις ισχύουσες συστάσεις για τη διαιτητική διαχείριση του διαβήτη. ✔️
  3. Λιπομέτρηση με λιπομετρητή ακριβείας της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας (υπολογισμός λιπώδους και άλιπης/μυϊκής μάζας σώματος συνολικά και τμηματικά, σωματικών υγρών, σπλαχνικού λίπους) ✔️
  4. Διαμόρφωση εξατομικευμένου πλάνου διατροφής με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου. ✔️
  5. Διατροφική εκπαίδευση του ατόμου σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες κατευθυντήριες οδηγίες για τη διαιτητική διαχείριση του διαβήτη.✔️

Google Reviews

Συχνές ερωτήσεις

Για τις συνεδρίες που πραγματοποιούνται στο γραφείο, θα πρέπει να έχετε μαζί τα διαθέσιμα αποτελέσματα των τελευταίων εξετάσεων αίματος που πραγματοποιήσατε και να είστε νηστικοί (από τροφή και υγρά) για τουλάχιστον 1,5 ώρα πριν τη συνεδρία. Για τις εξ αποστάσεως συνεδρίες, θα πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας οικιακή ζυγαριά και να έχετε διαθέσιμα τα αποτελέσματα των εξετάσεων αίματος σε ηλεκτρονική μορφή.

Σε 1-2 εβδομάδες οι τιμές του σακχάρου αρχίζουν να ομαλοποιούνται σημαντικά, ενώ η γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη χρειάζεται 2-3 μήνες για να ανταποκριθεί στην αλλαγή. 

 Ασφαλώς! Εάν υπάρχει ανάγκη για απώλεια βάρους, ασφαλώς μπορεί να επιτευχθεί ταυτόχρονα με τη διατροφική ρύθμιση του σακχάρου, και μάλιστα τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα και πιο άμεσα, όταν οι δύο στόχοι τεθούν ταυτόχρονα.

Στις συνεδρίες πραγματοποιείται εκπαίδευση σε βασικές αρχές διατροφής και σε συνδυασμούς τροφών και διατροφικές συνήθειες που ευνοούν τη ρύθμιση του διαβήτη. Ακόμα και εάν δεν μπορείτε να τηρήσετε ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής, η απλή εφαρμογή των βασικών διατροφικών αρχών αρκούν για να δείτε διαφορά στο σάκχαρό σας!