Πέντε επιτεύξιμοι στόχοι διαβήτη για το 2022

στόχοι νέου έτους

Το νέο έτος είναι εδώ και μαζί με αυτό έρχονται νέα ξεκινήματα και αποφάσεις. Είναι η αλήθεια ότι οι περισσότεροι στόχοι που βάζει κανείς την Πρωτοχρονιά γρήγορα αποτυγχάνουν. Ο Ιανουάριος είναι ο μήνας για νέες συνδρομές στο γυμναστήριο και υγιεινά γεύματα, αλλά μέχρι το τέλος του έτους μόλις το 8% θα συμβαδίζει με τις αποφάσεις που έλαβε.

Οι μικροί και εφικτοί στόχοι φαίνεται ότι τηρούνται καλύτερα. Ο γνωστός ιστότοπος diabetesdaily.com συγκέντρωσε πέντε ιδέες για αποφάσεις της νέας χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που δεν απαιτούν συνεχή δέσμευση.

Γίνετε μέλος της διαδικτυακής κοινότητας για τον διαβήτη

Υπάρχουν πολλαπλές online κοινότητες όπου τα άτομα με διαβήτη μπορούν να μιλήσουν, να εκτονωθούν και να υποστηρίξουν ο ένας τον άλλον.

Μια απλή αναζήτηση στο Facebook θα σας δώσει έναν τεράστιο αριθμό ομάδων στις οποίες μπορείτε να συμμετάσχετε, πολλές αφιερωμένες σε εξαιρετικά συγκεκριμένα θέματα.
Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με μια κοινότητα, τόσο περισσότερη υποστήριξη θα νιώθετε και τόσο πιο υπεύθυνοι θα νιώθετε στους άλλους. Αυτό θα σας βοηθήσει να πετύχετε καλύτερα τους στόχους σας για την υγεία και τον τρόπο ζωής σας.

Τρώτε πιο αληθινό φαγητό

Υπάρχει ακριβώς ένα πράγμα στο οποίο συμφωνεί σχεδόν κάθε ειδικός δίαιτας: Τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα πρέπει να φύγουν από το τραπέζι.

Εάν θέλετε να κάνετε θετικές βελτιώσεις στη διαχείριση του διαβήτη σας αλλά και του βάρους και της γενικότερης υγείας σας, τότε θα πρέπει να κόψετε τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα. Οι δίαιτες πλούσιες σε εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα είναι διατροφικά πενιχρές και αυτές οι τροφές έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για να μειώνουν το αίσθημα πληρότητας, αυξάνοντας την επιθυμία να συνεχίσετε να τρώτε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση θερμίδων, υπερβολική αύξηση βάρους και αντίσταση στην ινσουλίνη.

Θέστε εφικτούς στόχους και βασίστε τους στόχους σας στη διατροφή που έχετε τώρα. Αν συνήθως τρώτε δύο υγιεινά σπιτικά δείπνα την εβδομάδα, προσπαθήστε να τα κάνετε τρία ή τέσσερα φέτος. Εάν έχετε ένα επεξεργασμένο σνακ κάθε απόγευμα, δοκιμάστε να το ανταλλάξετε με ένα μη επεξεργασμένο σνακ. Είναι πιο πιθανό να πετύχετε εάν ο στόχος σας είναι συγκρατημένος και μετρήσιμος.

Λάβετε σοβαρά υπόψη τα σχέδια διάσωσης με γλυκαγόνη

Είναι το μόνο φάρμακο για τον διαβήτη που ελπίζετε να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ποτέ. Ο Ιανουάριος είναι μια καλή στιγμή για να βεβαιωθείτε ότι το φάρμακο διάσωσης γλυκαγόνης σας είναι έτοιμο να ξεκινήσει όταν το χρειάζεστε.

Εάν έχετε διαβήτη τύπου 1 ή έχετε παλέψει με υπογλυκαιμία, γνωρίζετε ήδη ότι πρέπει να έχετε ένα κιτ διάσωσης γλυκαγόνης κοντά σας ανά πάσα στιγμή: Στο σπίτι, στη δουλειά και εν κινήσει. Γνωρίζετε επίσης ότι οι άνθρωποι γύρω σας (οικογένεια, φίλοι, συνάδελφοι) θα πρέπει να γνωρίζουν πού βρίσκεται η γλυκαγόνη σας και πώς και πότε να τη χρησιμοποιούν. Υπάρχουν πλέον πολλές νέες προ-αναμεμειγμένες εκδόσεις που είναι πολύ πιο εύχρηστες, συμπεριλαμβανομένων προγεμισμένων συριγγών και ρινικού σπρέι.

Λίγη άσκηση

Είναι σίγουρο ότι οι αποφάσεις κάθε χρονιάς περιλαμβάνουν cardio άσκηση που όμως δεν τηρείται ποτέ. Αλλάξτε φέτος με έναν μέτριο αλλά εφικτό στόχο άρσης βαρών.

Η προπόνηση με αντιστάσεις σίγουρα δεν έχει να κάνει μόνο με την οικοδόμηση μυών. Βοηθά επίσης στην κατάθλιψη και την απώλεια βάρους και πλέον συνιστάται σε όλους σχεδόν, ανεξάρτητα από το βάρος ή την ηλικία τους. Είναι επίσης ιδιαίτερα καλή για άτομα με διαβήτη, επειδή βοηθά στη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και στον γλυκαιμικό έλεγχο.

Εθελοντής για διαβήτη

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μείνετε προσεκτικοί σχετικά με τον διαβήτη σας είναι να αφοσιωθείτε στο να βοηθήσετε άλλους με την ίδια πάθηση. Βοηθήστε τον εαυτό σας βοηθώντας τους άλλους.

Ο εθελοντισμός συνδέεται με μειωμένη κατάθλιψη, κυρίως επειδή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε νέες συνδέσεις. Επίσης, οι πάσχοντες με διαβήτη έχουν κάτι που οι περισσότεροι άλλοι εθελοντές δεν έχουν: Γνώση και κατανόηση του διαβήτη. Σκεφτείτε λοιπόν να προσφέρετε την υποστήριξη και την εμπειρία σας σε έναν από τους πολλούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που είναι αφιερωμένοι στη βοήθεια ατόμων με διαβήτη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο