Οι διακοπές προκαλούν επιπλέον άγχος σε άτομα που αντιμετωπίζουν διαβήτη τύπου 2

χριστουγεννιάτικες διακοπές

Σχεδόν οι μισοί (49%) των ανθρώπων που ζουν με διαβήτη τύπου 2 δήλωσαν ότι η διαχείριση της κατάστασής τους κατά τη διάρκεια μιας τυπικής περιόδου φθινοπωρινών και χειμερινών διακοπών είναι πιο δύσκολη σε σχέση άλλες εποχές του χρόνου, σύμφωνα με μια νέα έρευνα για την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία και την Αμερικανική Ένωση Διαβήτη.

Η διαδικτυακή έρευνα με περισσότερους από 1.000 ενήλικες στις ΗΠΑ 45 ετών και άνω που ολοκληρώθηκε από την πλατφόρμα έρευνας αγοράς σε πραγματικό χρόνο Thrivable για την κοινή πρωτοβουλία των ενώσεων Know Diabetes by Heart διαπίστωσε ότι η διατήρηση των στόχων υγείας σε καλό δρόμο ήταν η κύρια ανησυχία για την περίοδο των διακοπών μεταξύ των ερωτηθέντων (28%). Ακολούθησαν τα οικονομικά (15%) και οι ασφαλείς συναθροίσεις λόγω Covid-19 (14%).

Η διαχείριση του διαβήτη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου είναι κρίσιμη για την πρόληψη σοβαρών επιπλοκών όπως οι καρδιακές παθήσεις, το εγκεφαλικό και η χρόνια νεφρική νόσος, οι οποίες είναι κύριες αιτίες αναπηρίας και θανάτου για άτομα που ζουν με διαβήτη και σε μεγάλο βαθμό μπορούν να προληφθούν.

Όσον αφορά στη διατροφή, σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι είχαν πολύ ή πλήρη έλεγχο των διατροφικών τους επιλογών κατά τη διάρκεια μιας κανονικής εβδομάδας, σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από το ήμισυ (52%) κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας διακοπών, όπως τα Χριστούγεννα.

“Οι διακοπές προσφέρουν προκλήσεις για να παραμείνει υγιής η καρδιά για πολλούς ανθρώπους, αλλά ειδικά για εκείνους που διαχειρίζονται καταστάσεις στενά συνδεδεμένες με την καθημερινή διατροφή, όπως ο διαβήτης τύπου 2”, δήλωσε ο Robert Eckel, MD, FAHA, πρώην πρόεδρος της American Heart Association και ενδοκρινολόγος στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Κολοράντο. “Ακόμα κι αν δεν έχετε ο ίδιος διαβήτη, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε υγιή περιβάλλοντα για τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας που το έχουν”.

Πάρτε τον έλεγχο της κουζίνας

“Μαγειρεύω μερικά από τα γεύματα των γιορτών, ώστε να ξέρω ότι θα υπάρχει κάτι καλό για μένα να φάω”, είπε ο Lupe Barraza από το Plano του Τέξας.

Προετοιμαστείτε πριν από την επόμενη γιορτινή σας εκδήλωση

“Αν πάω σε ένα πάρτι, φέρνω κάτι που ξέρω ότι μπορώ να φάω ή φροντίζω ο οικοδεσπότης να γνωρίζει τις ανάγκες μου και να έχει κάτι για μένα”, είπε η Jane DeMeis από το Fairport της Νέας Υόρκης.

Η Sarah Bryant από το Elgin της Νότιας Καρολίνας, είπε ότι η στρατηγική της είναι να τρώει πριν πάει σε ένα πάρτι. “Αν χορτάσω, μειώνει τις πιθανότητές μου να φάω πράγματα που είναι άσχημα για μένα”.

Ταξιδέψτε έξυπνα

“Για να μειώσω το άγχος και να παραμείνω σε καλό δρόμο όταν ταξιδεύω, φέρνω μαζί σνακ και τρόφιμα που θα κρατήσουν το σώμα μου χαρούμενο και τους στόχους για την υγεία μου υπό έλεγχο”, είπε η Annette Lartigue από το Trenton του New Jersey.

Δημιουργήστε νέες υγιείς παραδόσεις

“Η οικογένειά μας έχει υιοθετήσει έναν κανόνα σύμφωνα με τον οποίο ετοιμάζουμε μόνο μεμονωμένες μερίδες γλυκού”, είπε η Lartigue. “Βοηθά όλους να τρώνε λιγότερο και να νιώθουν καλύτερα”.

Ο Άντονι Γουίλσον από τη Βιρτζίνια Μπιτς της Βιρτζίνια ανέφερε ότι η άσκηση έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα της οικογένειάς του. “Πάντα βρίσκουμε χρόνο για άσκηση μετά το δείπνο. Ακόμα κι αν είναι μια μικρή βόλτα, οτιδήποτε είναι καλύτερο από το τίποτα”.

Πηγή: Medical Xpress


Μετάβαση στο περιεχόμενο