Η βραδινή γυμναστική σύμμαχος κατά του διαβήτη

βραδινή γυμναστική

Ερευνητές του Καθολικού Πανεπιστημίου της Αυστραλίας με δημοσίευσή τους στο “Diabetologia” αναφέρουν ότι όσοι έχουν πρόβλημα με τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα τους και αντιμετωπίζουν κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 συνιστάται να ασκούνται σωματικά τις βραδινές ώρες.

Στην έρευνα πήραν μέρος άνδρες 30-45 ετών που κάνουν καθιστική ζωή και ακολουθούν διατροφή πλούσια σε λιπαρά συστατικά. Οι ερευνητές χώρισαν αυτούς τους άνδρες σε δυο ομάδες. Η μια ομάδα ασκούνταν τις πρωινές ώρες και η άλλη ομάδα τις βραδινές. Οι ερευνητές διαπίστωσαν πως η σωματική άσκηση οποιαδήποτε ώρα και αν γινόταν βελτίωσε την καρδιοπνευμονική κατάσταση των εθελοντών. Όμως ο καλύτερος έλεγχος των επιπέδων της γλυκόζης επιτυγχανόταν μόνο όταν η σωματική άσκηση γινόταν τις βραδινές ώρες.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η σωματική άσκηση τις βραδινές ώρες δίνει ώθηση στον μεταβολισμό με αποτέλεσμα στη διάρκεια της νύχτας ο οργανισμός να ελέγχει καλύτερα τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα. «Διαπιστώσαμε ότι η γυμναστική είτε το πρωί είτε το βράδυ έχει παρόμοια καρδιοπνευμονικά οφέλη, αλλά ο νυχτερινός γλυκαιμικός έλεγχος βελτιώνεται μόνο με τη βραδινή σωματική άσκηση. Όσοι γυμνάζονταν μετά το απόγευμα, είχαν χαμηλότερες συγκεντρώσεις σακχάρου. Πρόκειται για ένα σημαντικό εύρημα γιατί έχει διαπιστωθεί πως στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον διαβήτη τύπου 2, τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα ανεβαίνουν πολύ τις νυχτερινές ώρες. Τα ευρήματα της μελέτης είναι σημαντικά επειδή μπορούμε τώρα να διαχειριστούμε καλύτερα την όλη κατάσταση και να περιορίσουμε την αύξηση των επιπέδων της γλυκόζης το βράδυ» αναφέρει η Τράιν Μοχόλντ, επικεφαλής της έρευνας. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι η βραδινή νυχτερινή άσκηση μειώνει και τα επίπεδα της χοληστερόλης.

Πηγή: naftemporiki.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο